Forum Husar Airsoft Team
System LARP Fallout i Neuroshima by Cezary Ludwikowski
(D) oznacza że dorobię
I zasady ogólne
Zasady śmierci: Gdy dostajesz to leżysz na ziemii i krzyczysz. Twoi przyjaciele z drużyny
muszą cię zanieść do bazy, gdzie czekasz na odrodzenie( w zależności od gry od 10 do 30 min)
Rannego można wziąć jako zakładnika, niosąc go do własnej bazy, wtedy musi zostać wykupiony,
odbity, albo samemu uciec, gdy zostanie niepilnowany
Każdy zaczyna z 60-120pkt, w zależności od ustalenia. Za punkty można kupić broń,
klasy i wyposażenie
Za zabicie przeciwnika(zapisane w karcie postaci[mowa o tym w rozdziale 6] dostaje się od 5
do 10 pkt.
Za wykonywanie celów misji jest założona nagroda punktowa dla każdego.
Gdy wchodzisz w strefę gazu lub radiacji(wyznaczoną lub powstałą) masz 5 sekund, potem umierasz.
Przy kupowaniu broni na początku każdy może kupić każdą broń, jednak właściciel ma prawo kupować
ją jako pierwszy.
II.Rasy
Rasę można wybierać, można też wylosować
Człowiek: Człowiek jak każdy z nas, może troszeczkę inny ale jednak taki sam
Taktyki i wyszkolenie ludzi jest tak różnorodne że po co o nim teraz mówić...
Statystyki:
Dostępne stronnictwa: Bractwo Stali, Najemnicy, Bandyci, Dzikusy, Anarchiści
Zombie: Napromieniowany przez bomby wojny nuklearnej, człowiek zmienił się w zombie.
Na swoje szczęście zachował przy tym (w miarę) zdrowy rozum. Wygląda jak Zombie,
co tu dużo mówić.
Zombie zazwyczaj są słabo uzbrojone i wyszkolone, gdyż w większości są to po prostu
niewinni cywile.Jednak nadrabiają to liczebnością i determinacją gdy bronią swoich
terytoriów. Zombie są z natury przyjazne dla normalnych ludzi, jednak do obcych
podchodzą z nieufnością. Ponadto uważają broń nuklearną i promieniowanie za bogów
(coś wam to przypomina stalkerowcy?)
Statystyki
Dostępne stronnictwa: Zombie, Anarchiści
III Stronnictwa:
Bractwo Stali: Organizacja Paramilitarna która skupia ocalałych po wybuchu ludzi, gotowych
do poświęceń i dyscypliny w imieniu wyższego dobra. Bronią oni niewinnych ludzi i mutantów.
Zróznicowanie: Niskie
Klasy:Rekrut, Żołnierz, Paladyn
Bandyci: Przestępcy, gangsterzy i ogólnie kryminaliści naszego świata pomieszali się po wojnie
atomowej i utworzyli własne obozy i bazy, niektóre poteżne. To oni głównie stoją za atakami
na BoS i niewinnych.
Zróżnicowanie:Duże
Klasy: Oprych, Gangster, Kacyk
Zombie: Zjednoczone zombie, tworzące strukturę demokratyczną lub plemienną, zombie jak zombie
Zróżnicowanie:Ogromne
Klasy:Zombie (cywilny), Zombie (wojskowy), Zombie Kapłan Promieniowania
Anarchiści: Po prostu chcą by zostawili w spokoju ich i ich poglądy. W przeciwieństwie do
bandytów nie atakują niesprowokowani, i zdarza się że pomagają w walce którejś ze stron:
Zróżnicowanie: Bardzo duże
Klasy:Anarchista,Buntownik,Demagog
Najemnicy: Walczą dla tego kto najwięcej zapłaci, lub sami dla siebie.
Zróżnicowanie: Niskie
Klasy:Początkujący(najemnik), Doświadczony, Weteran
Dzikusy: Ci którzy cofnęli się w cywilizacji o 2000 lat. Używają tarcz i włóczni,
z rzadka broni palnej. Są często uważani za łatwy łup
(ze względu na ograniczenia raczej mało nadają sie do gry, jednak kilku może być dla
ozdoby lub jako vip)
Zróżnicowanie: Jak to dzikusy
Klasy: Dzikus, Szaman, Wódz
IV Klasy
Każdy zaczyna z podstawową klasą, jest losowanych 2-3 zaawansowanych na grupę i
jeden ekspert jako dowódca. Jeśli chce się poprawić klasę, płaci się 40pkt za zaawansowaną,
i 80 za eksperta. Każdy gracz musi nosić opaskę lub inne oznaczenie w kolorze i z
logiem sowjego teamu. Podstawowa klasa może mieć 1 sztukę broni, zaawansowana 2, a ekspert 3. Ponadto lekkie pancerze są dostępne od 2 lvl, ciężkie od 3lvl...
BoS(czerwoni):
Rekrut(Podstawowy):
Świeżo przyjęty do Bractwa dzikus. Uzbrojony w co tam zdobył i mało doświadczony.
Obowiązkowy ekwipunek:
Żołnież(Zaawansowany):Doświadczony i wierny żołnierz bractwa. Nieźle uzbrojony
Obowiązkowy ekwipunek:Broń długa,
Paladyn(Ekspert): Elitarny uzbrojony po zęby wojownik Bractwa Stali. Zazwyczaj dowódca, lub wysoki
oficer
Obowiazkowy ekwipunek: Lekki Pancerz i Broń automatyczna, lub Ciężki pancerz i broń długa,
Bandyci(Zielony):
Oprych(Podstawowy):Zwykły przestepca.
Obowiazkowy ekwipunek:
Gangster(Zaawansowany): Uzbrojony,niebezpieczny przestępca
Obowiązkowy ekwipunek:Dowolna Broń
Kacyk(Ekspert): No wiecie taki Godfather
Obowiązkowy Ekwipunek: Broń automatyczna.
Zombie(Czarny):
Patrz bandyci tylko nazwy to: (cywilny), Zombie (wojskowy), Zombie Kapłan Promieniowania
Anarchiści(Pomarańczowy):
Patrz Bandyci tylko nazwy to:Anarchista,Buntownik,Demagog
Najemnicy(Niebieski)
Początkujący:Niedawno zaczął. W miarę dobrze uzbrojony.
Obowiązkowy ekwipunek:
Doświadczony:Jak sama nazwa wskazuje
Obowiązkowy ekwipunek:Broń Automatyczna
Weteran:Prawie tak skuteczny jak Paladyn, a może nawet bardziej, bo nie ma skrupułów.
Obowiązkowy ekwipunek:Broń Automatyczna, Lekki lub Ciężki Pancerz, pistolet lub druga broń.
Dzikusy są umowne, ale nie polecam gry nimi.
V:Broń
Na początku masz tylko(wyimaginowaną) broń do walki wręcz, jednak za początkowe punkty,
możesz zakupić broń i ekwipunek, Niektóra broń i szpej jest dostępna od wyższego poziomu.
Amunicję i Broń możesz dokupić w czasie gry w sklepie w twojej bazie... Dla wygody pistolety
maszynowe( jak MP5) są w karabinach
Broń dzieli się na następujące kategorie.:
Krótka:
Pistolet powtarzalny:
Napęd: Sprężynowy
Maks fps:300
cena:10pkt
Amunicja:Pistoletowa
Przykładowy Model:Glock, Usp (springi)
Pistolet Samopowtarzalny
Napęd:Gaz, Aeg
Maks fps:300
cena:20pkt
Amunicja:Pistoletowa
Przykładowy Model: Glock, USP
Pistolet Automatyczny:
Napęd:Gaz, Aeg
Maks fps:300
cena:30pkt
Amunicja:Pistoletowa
Przykładowy Model:Glock 18C, Ingram
Pistolet Magnum
Napęd:Gaz, AEG, Spring
Maks fps: 400
cena:20 dla springa, 35 dla gaziaka i AEGa
Amunicja:Pistoletowa
Przykładowy Model:Deagle CO2
Długa:
Karabin powtarzalny:
Napęd:Spring
Maks fps:350
cena:35pkt
Amunicja:karabinowa
Przykładowy Model:G3, Mp5(springi)
Karabin Automatyczny:
Napęd:Gaz, AEG
Maks fps:350/400fps
cena:50pkt lub 60 400fps
Amunicja:karabinowa
Przykładowy Model:AK47,M16,MP5
Karabin Wsparcia
Napęd:AEG
Maks fps:400
cena:70pkt
Amunicja:Karabinowa
Przykładowy Model:Minimi, RPK
Karabin Wyborowy:
Napęd:Spring,AEG, Gaz
Maks fps:500
cena:70pkt spring,80 pkt aeg
Amunicja:Snajperska
Przykładowy Model:Vsr, Dragunow, Barrett
Amunicja:
Koszt 100sztuk amunicji(pełny bb loader):
Pistoletowa:10pkt
Karabinowa:15pkt
Snajperska:25pkt
VI: Ekwipunek
Pancerze:
Lekkie pancerze to kamizelka , może być też hełm.
Lekki pancerz zmniejsza o 2 razy czas czekania w respie(zaokrąglone w górę),
Koszt:25pkt
Ciężkie pancerze to zestaw zawierający ciężką kamizelkę, hełm, osłonę całej twarzy i
może zawierać dodatkowe elementy takie jak nakolanniki, osłony ramion itd.
Ciężki pancerz zmniejsza o 4 razy czas czekania w respie(zaokrąglone w dół)
Koszt:60pkt
Kombinezon przeciwchemiczny to gumowe rękawice i maska p.gaz, nie musi być założona.
Kombinezon umożliwia przebywanie w obszarach zagazowanych i miejscach napromieniowanych
po wybuchu(wyznaczonych przed grą)
Koszt:40pkt
Ekwipunek dodatkowy:
Żarcie: 3pkt
Woda;2pkt
Granat dymny:15pkt
Odłamkowy:20 pkt
Dym kolorowy(gaz):25 pkt
Radio/Krótkofalówka:20pkt
Ewentualne poprawki zgłaszajcie w tym temacie
Offline